ul. Teligi 46 84-360 Łeba
REGULAMIN REZERWACJI I POBYTU GOŚCI W OŚRODKU WCZASOWYM OAZA W ŁEBIE
Użyte w niniejszym Regulaminie terminy oznaczają:
Usługodawca – Usługi Turystyczne FANK sp. z o.o. z siedzibą w Łebie, ul. Topolowa 2, NIP: 841-171-80-51 prowadząca Ośrodek Wczasowy Oaza w Łebie, ul. Leonida Teligi 46, tel. 570 126 788, e-mail: oazaleba@gmail.com.
Gość – podmiot będący osobą fizyczną, osobą prawną albo jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, korzystający z usług Usługodawcy, Usługobiorca może być jednocześnie Gościem,
Formularz kontaktowy - formularz internetowy zamieszczony na stronach Usługodawcy, wykorzystywany w celu składania zapytań rezerwacyjnych oraz kontaktu z Usługobiorcą w innych sprawach,
Strona internetowa – strona internetowa Usługodawcy znajdująca się pod adresem www.oazaleba.pl.
Usługa - oznacza usługę rezerwacji pokoi w Ośrodku Wczasowym Oaza za pośrednictwem systemu online udostępnionego na Stronie internetowej, świadczoną drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Gościa, polegającą na dokonywaniu, zmianie, bądź anulowaniu rezerwacji wybranego pokoju/wybranych pokoi w obiekcie oraz umożliwieniu dokonania płatności za rezerwację.
Usługa świadczona drogą elektroniczną – wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej.
System Teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2007 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2017.1907 z dnia 12 października 2017 r. z późn. zm.);
System – System rezerwacji Hotres Booking Engine obsługiwany przez Usługodawcę, umożliwiający Gościom dokonywanie, zmianę bądź anulowanie rezerwacji wybranego pokoju/wybranych pokoi oraz dokonywanie płatności z tytułu rezerwacji; rodzaj Systemu Teleinformatycznego;
Środki komunikacji elektronicznej – rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, a w szczególności pocztę elektroniczną lub wiadomości tekstowe (sms).
Przed skorzystaniem z usług świadczonych przez Usługodawcę, w tym przy użyciu strony Gość, zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem i potwierdzić, że akceptuje jego warunki.
Rezerwacje dokonywane są poprzez system rezerwacji www.oazaleba.pl/rezerwacja lub wiadomości e-mail, jak również telefonicznie i osobiście, w recepcji OW Oaza. Gość może także dokonać rezerwacji online za pośrednictwem udostępnionego na stronie internetowej systemu rezerwacji online. W tym zakresie rezerwacja odbywa się w ramach usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Usługodawcę
Usługodawca świadczy usługi na rzecz Gości w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym regulaminie.
Wszystkie przedstawione na Stronie internetowej ceny są cenami brutto i wyrażone są w złotych polskich (PLN).
Ceny wskazane w cenniku obejmują koszt wynajęcia danego typu pokoju dla ilości osób zgodnej z opisem kategorii pokoju (bez dostawek), na jedną dobę hotelową.
Na Stronie internetowej mogą znajdować się także oferty specjalne obejmujące świadczenia inne niż opisane w pkt 6 powyżej, w tym pakiety pobytowe, z których Gość może skorzystać na warunkach zawartych w opisie takiego pakietu.
Za usługi nieobjęte zamówieniem należność musi zostać uregulowana na miejscu przez Gościa, zgodnie z cennikiem obowiązującym w dacie jego pobytu.
Rezerwacja poprzez formularz kontaktowy lub wiadomość e-mail: celem dokonania rezerwacji poprzez formularz kontaktowy znajdujący się pod adresem: https://oazaleba.pl/kontakt lub wiadomość e-mail, Gość podaje co najmniej imię i nazwisko osoby, dla której dokonywana jest rezerwacja, kontaktowy adres e-mail, preferowaną datę przyjazdu i wyjazdu, ilość osób oraz wskazuje na usługi dodatkowe, którymi jest zainteresowany lub pakiet pobytowy. W odpowiedzi na tak złożone zapytanie Usługodawca przesyła ofertę cenową. Po jej zaakceptowaniu przez Gościa, rezerwacja zostaje uznana za wstępnie przyjętą. Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest uiszczenie zadatku w wysokości określonej przy danej ofercie, nie mniej jednak niż za pierwszą dobę pobytu. Wpłaty zadatku należy dokonać w terminie określonym w potwierdzeniu rezerwacji, na wskazany tam numer rachunku bankowego. Po wpłynięciu zadatku, Usługodawca potwierdza ostatecznie przyjętą rezerwację.
Rezerwacja telefoniczna: celem dokonania rezerwacji telefonicznej należy skontaktować się z recepcją Ośrodka Wczasowego OAZA pod numerem telefonu +48 570126788 i podać dane, o których mowa powyżej w pkt 9. Recepcjonista informuje o warunkach pobytu i przedstawia ofertę telefonicznie. Jeśli Gość poda adres e-mail, przyjęcie rezerwacji następuje według zasad opisanych w pkt 9 powyżej. Jeśli Gość poda jedynie numer telefonu, zobowiązany jest do wpłacenia zadatku w terminie i kwocie podanej w trakcie rozmowy, a ostateczne potwierdzenie rezerwacji następuje telefonicznie.
Niewpłacenie zadatku w terminie skutkuje automatycznym anulowaniem rezerwacji, bez dokonywania dodatkowych powiadomień ze strony Usługodawcy.
Rezerwacja online: Na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu, Usługodawca świadczy drogą elektroniczną usługę dokonywania, zmiany bądź anulowania rezerwacji wybranego pokoju/wybranych pokoi oraz usługę dokonywania płatności z tytułu rezerwacji. Świadczenie Usługi możliwe jest wyłącznie po wypełnieniu formularza rezerwacyjnego w ramach Systemu Usługodawcy oraz po akceptacji niniejszego Regulaminu. Do korzystania z Rezerwacji online wymagane jest uzyskanie połączenia z siecią Internet oraz posiadanie czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej. Korzystanie z Usługi jest dobrowolne. Korzystanie z Usługi jest bezpłatne.
Rezerwacja online przez Gościa obejmuje następujące kroki:
wybór pokoi/usług świadczonych przez Usługodawcę w oparciu o podane w Systemie dane i informacje, w szczególności dostępność i cenę rezerwacji pokoju; podane w Systemie ceny są cenami brutto i obejmują wyłącznie usługi wskazane jako jej składniki;
wprowadzenie przez Gościa wymaganych danych i informacji za pomocą formularza rezerwacji - w szczególności imienia i nazwiska, adresu poczty elektronicznej oraz numeru telefonu - w ramach Systemu udostępnionego na Stronie Internetowej;
potwierdzenie przez Gościa zapoznania się i akceptacji Regulaminu oraz złożenie wymaganych oświadczeń. Niepotwierdzenie przez Gościa zapoznania się i akceptacji treści Regulaminu oraz niezłożenie wymaganych oświadczeń powoduje uniemożliwienie kontynuowania procedury rezerwacji;
dokonanie płatności jeśli wymagają tego warunki cenowe w odniesieniu do danej oferty;
po wpisaniu danych rezerwacyjnych i potwierdzeniu akceptacji Regulaminu, Gość otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej wiadomość obejmującą kod i potwierdzenie rezerwacji wraz z warunkami płatności oraz zasadami jej zmiany bądź anulowania. Z momentem wysłania potwierdzenia, umowę rezerwacji uważa się za zawartą.
Anulowanie Rezerwacji Online obejmuje następujące kroki:
wybór opcji “Modyfikuj” w przesłanej do Gościa wiadomości obejmującej potwierdzenie rezerwacji;
wybór wyżej opisanej opcji spowoduje uruchomienie w przeglądarce internetowej systemu do zarządzania rezerwacją. W systemie do zarządzania rezerwacją należy wybrać opcję “Anuluj”;
po dokonaniu anulowania rezerwacji, Gość otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej wiadomość obejmującą potwierdzenie anulowania rezerwacji, a w razie anulowania bezkosztowego i dokonania wcześniej płatności za rezerwację, wpłacona kwota zostanie zwrócona Klientowi na rachunek, z którego dokonano płatności w ramach rezerwacji.
Zmiana Rezerwacji Online obejmuje następujące kroki:
wybór opcji “Modyfikuj” w przesłanej do Gościa wiadomości obejmującej potwierdzenie rezerwacji;
wybór wyżej opisanej opcji spowoduje uruchomienie w przeglądarce internetowej systemu do zarządzania rezerwacją. W systemie do zarządzania rezerwacją należy wybrać opcję “Modyfikuj”, a następnie należy szczegółowo opisać prośbę o modyfikację;
po wysłaniu prośby o modyfikację, Obiekt skontaktuje się z gościem w celu poinformowania o statusie modyfikacji.
Odpowiedzialność Usługodawcy w związku z udostępnieniem usługi Rezerwacji Online: Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
przerwy w świadczeniu Usługi wynikające z awarii lub przypadków wadliwego funkcjonowania systemów teleinformatycznych będących poza wpływem Usługodawcy;
za brak możliwości korzystania z Usługi wynikający z błędów przy dokonaniu, zmianie bądź anulowaniu rezerwacji przez Gościa;
szkody wyrządzone Gościom lub osobie trzeciej w wyniku lub w związku z korzystaniem przez nich z Usługi, w szczególności Usługodawca nie odpowiada za szkody powstałe lub związane ze zniszczeniem, uszkodzeniem, przerwami w działaniu Usługi lub jakiegokolwiek oprogramowania wykorzystywanego przez Gościa, a także wprowadzeniem do systemu informatycznego Gościa jakiegokolwiek szkodliwego oprogramowania (np. wirusów) lub danych, w tym związanym ze zniszczeniem lub uszkodzeniem sprzętu lub oprogramowania Gościa;
szkody spowodowane siłą wyższą;
szkodę w postaci utraconych korzyści Gościa.
Przewidziane w Regulaminie wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności Usługodawcy nie mają zastosowania w przypadkach, w których ze względu na treść bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa nie jest możliwe wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności, w szczególności nie mają zastosowania do szkód wyrządzonych Gościom umyślnie.
Gość, który jest zainteresowany otrzymaniem faktury za świadczone przez Usługodawcę usługi, zobowiązany jest do zgłoszenia takiego żądania i podania danych do wystawienia faktury najpóźniej w dniu zlecenia przez niego płatności zadatku. Zgłoszenie takiego żądania w późniejszym terminie może oznaczać zaś w odniesieniu do Gości – podatników VAT oznacza, że Usługodawca wystawi fakturę jedynie na kwotę płatną w trakcie pobytu, zaś w pozostałym zakresie przekaże Gościowi paragon fiskalny.
Rezerwacja osobista: w przypadku dokonywania rezerwacji osobiście, w recepcji Ośrodka Wczasowego Oaza, pracownik recepcji może przyjąć zadatek w gotówce, kartą płatniczą lub wskazać numer rachunku bankowego. Do złożenia takiej rezerwacji stosuje się odpowiednio zapisy punktów 9-11 i 17 powyżej.
Każdą rezerwację uważa się za potwierdzoną z chwilą uiszczenia zadatku.
Na zasadach określonych poniżej, istnieje możliwość dokonywania zmian i anulacji rezerwacji. Każdą zmianę i anulację należy zgłosić poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: oazaleba@gmail.com wskazując zakres zmiany i anulacji. Rezerwacje dokonywane zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 13-16, podlegają anulacji w terminach i na zasadach opisanych w systemie rezerwacji online, które mogą być ustalane w zależności od oferty Usługodawcy. Zasady anulacji opisane poniżej obowiązują wyłącznie wtedy, gdy Usługodawca, w opisie oferty, nie przewidział zasad odmiennych.
Zmiana polegająca na skróceniu pobytu uważana jest za jego częściową anulację i obowiązują dla niej zasady takie jak dla anulacji.
Zasady anulacji są następujące:
w przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu Gość zostanie obciążony opłatą za rezygnację z pobytu w wysokości:
30 % jednak nie mniej niż za pierwszą dobę pobytu (wartość wpłaconego zadatku) w przypadku rezygnacji z pobytu na mniej niż 30 dni przed planowanym przyjazdem lub braku przybycia bez anulowania rezerwacji (w ofercie zwrotnej)
100% wartości rezerwacji w ofercie bezzwrotnej
W przypadku zmiany terminu pobytu, ilości osób lub usług dodatkowych, Usługodawca dokonuje takiej zmiany, w miarę dostępnych miejsc i usług. Jeśli usługi zamówione w wyniku zmiany rezerwacji są droższe niż pierwotnie zarezerwowane, Usługodawca może zażądać uzupełniającej wpłaty zadatku.
Różnica pomiędzy dokonaną wpłatą z tytułu rezerwacji a opłatą za rezygnację (jeśli taka wystąpi) zostanie zwrócona Gościowi w formie przelewu na wskazany przez niego rachunek bankowy w terminie 7 dni licząc od dnia dokonania anulacji. Opłata za rezygnację będzie potrącana z kwoty wpłacanego zadatku lub z kwoty opłaconego pobytu.
W odniesieniu do rezerwacji dotyczących okresu szczególnego zainteresowania pobytami, tj. od 1 lipca do 31 sierpnia oraz 27 kwietnia – 10 maja, Usługodawca zastrzega sobie możliwość wprowadzenia w potwierdzeniu rezerwacji odmiennych warunków anulowania rezerwacji, a nawet całkowitego wyłączenia możliwości złożenia wniosku o zmianę lub anulowanie rezerwacji.
Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi należy składać listownie na adres siedziby Usługodawcy lub elektronicznie na adres poczty elektronicznej Usługodawcy.Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się w związku z korzystaniem z Usługi. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Usługodawca udzieli Gościowi odpowiedzi w sprawie reklamacji. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została reklamacja na adres poczty elektronicznej podany przez niego w reklamacji lub adres korespondencyjny. W przypadku, gdyby informacje podane w reklamacji wymagałyby uzupełnienia, Usługodawca przed rozpatrzeniem reklamacji zwróci się do Gościa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na rozpatrzenie reklamacji. W takim przypadku, termin, o którym mowa powyżej biegnie od momentu otrzymania uzupełnionej reklamacji przez Usługodawcę.
Gościowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy rezerwacji usługi hotelowej, zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) ("Ustawa o Prawach Konsumenta").
Rezerwacje w okresie ograniczeń związanych ze stanem epidemii: Powyżej opisane zasady obowiązują także w odniesieniu do rezerwacji przyjmowanych w okresie stanu epidemii oraz w odniesieniu do których planowany pobyt przypada na czas epidemii, z tym jednak zastrzeżeniem, że Usługodawca zobowiązuje się zwrócić cały wpłacony przez Gościa zadatek, niezależnie od terminu anulowania pobytu w przypadku gdy:
Gość lub osoba na czyjej rzecz złożono rezerwację, została objęta kwarantanną lub obowiązkiem izolacji (wymagane przedłożenie potwierdzenia tego faktu dokumentem wygenerowanym z internetowego konta pacjenta) lub
Zarezerwowany pobyt przypada na okres zakazu prowadzenia działalności przez obiekty zakwaterowania turystycznego wynikające z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.05. 2021 r.
1. Uprzejmie informujemy, że administratorem Państwa danych jest spółka Usługi Turystyczne FANK sp. z o.o. z siedzibą w Łebie przy ul. Topolowej 2 (KRS 363832305). Kontakt z administratorem jest możliwy pod numerem telefonu 570126788 adresem e-mail oazaleba@gmail.com oraz listownie na adres siedziby wskazany powyżej.
2. Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z udzieleniem odpowiedzi na zapytanie w sprawie rezerwacji, przedstawieniem oferty cenowej pobytu oraz dokonaniem rezerwacji zgodnie z Państwa żądaniem przez Administratora. Podstawę prawną przetwarzania stanowi Państwa zgoda.
3. Państwa dane będą przetwarzane również w celu marketingowym, o ile wyrażą Państwo na to wyraźną, odrębną zgodę.
4. Dane osobowe przetwarzane będą przez Administratora w okresie 3 lat licząc od końca roku, w którym zostały mu przekazane, a na cele marketingowe, do czasu odwołania przez Państwa zgody na ich przetwarzanie.
5. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, żądania usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do kontroli ich przetwarzania. Posiadają Państwo także prawo do uzyskania kopii danych i ich przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych na potrzeby marketingu bezpośredniego. Sprzeciw mogą Państwo zgłosić w dogodny dla siebie sposób, w szczególności przez wysłanie wiadomości na adres e-mail: oazaleba@gmail.com lub telefonicznie pod numerem 570 126 788
6. Posiadają Państwo prawo, aby w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie Państwa danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Państwa zgody przed jej cofnięciem. Wycofanie zgody spowoduje zaprzestanie przetwarzania Państwa danych przez Administratora, o ile nie istnieje inna podstawa prawna do ich przetwarzania (np. niezbędność przetwarzania do wypełniania obowiązków prawnych ciążących na administratorze).
7. Jeżeli uznacie Państwo, że przetwarzanie Waszych danych osobowych odbywa się w sposób niezgodny z prawem przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
8. Państwa dane nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
USŁUGI TURYSTYCZNE FANK SP. Z O.O.
ul. Topolowa 2, 84-360 Łeba
NIP: 841-171-80-51
REGON: 363832305
Dane do przelewu:
PKO BP: 06 1020 1042 0000 8602 0342 5154
Zapłać mniej rezerwując lokal z tej strony. Zapisz się na Newsletter i otrzymaj 5% rabatu przy rezerwacji noclegu!
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www.